czwartek, 19 grudnia 2013

A jednak będą święta....

Dopadło mnie. Miałam  nie robić nic świątecznego, ale jest. Robią się ozdoby na choinkę. Mam dwie (prawie), a cztery jeszcze w planie. A to wszystko przez te świąteczne nastroje na Waszych blogach.






Paczka z ramkami gwiazdkami została już wysłana, mam nadzieję, ze dotrze przed świętami. A co nie zdążę to przecież choinka przez cały styczeń postoi.

Inne robótki chwilowo leżą i tęsknie do mnie wołają.
Skończyłam tylko dół w SALu Letnim. Miało być do końca roku, ale zdaje się, że nie wyjdzie.

P.S. Kiedy pisałam tego posta, przemiły pan Listonosz przyniósł paczuszkę z ramkami do ozdób:) Trochę się martwię, że moje pierwsze ozdoby choinkowe nie wyjdą, ale już nie mogę się doczekać kiedy się zaprezentują w całości.

Życzę Wszystkim (gdybym już się tu nie pojawiła) Wesołych Świąt i dużo zapału do robótkowania w Nowym Roku.

2 komentarze:

  1. Śliczne wzorki świąteczne! Będą z nich wyjątkowe ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tylko nie jestem pewna czy się zmieszczą do ramek:)

      Usuń