wtorek, 21 stycznia 2014

SAL herbaciany - Wielki Powrót

Po świątecznych i noworocznych zawieruchach (bynajmniej nie śnieżnych) w końcu udało się ruszyć z SALem. Dziubę sobie pomalutku. Mam na to pół roku, bo potem to będzie arcypomalutku.
Truskawkowy torcik. Mniam. Zjadło by się:) ale nic z tego... została by dziura w obrazku:)
 Nawet nie chcę spoglądać jak daleko jestem za innymi Dziewczynami.
A teraz w planach rozpocząć SAL z kotami. Zakupiłam część materiałów, to znaczy Aidę 16ct w kolorze białym i pół mulinek DMC (prawie wszystkie do marca - prawie bo jednego koloru nie było w sklepie). I teraz czeka mnie to co nie lubię czyli przygotowanie, cięcie, oklejanie, żeby się nie snuło... ach naprawdę tego nie lubię. A kiedy ja znajdę czas na projekty nie-salowe?

2 komentarze:

  1. Serdecznie witam
    Z wyrazami szacunku
    Pozdrawiam
    sławek

    www neooen bloog pl

    Opis Interview...
    Galeria, dziewięć albumów, 161 zdjęć.
    Spis galerii, nazw albumów znajduje się po prawej stronie na górze pod kalendarzem miesiąca
    zielonej strony w t ł a kolorze

    Pozdrawiam raz jeszcze
    życząc wszystkiego dobrego

    Potrzebuję Waszych głosów w konkursie na blogRoku2oI3

    ABY ZAGŁOSOWAĆ WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122,
    W TREŚCI PODAJĄC NUMER BLOGA. tj. A00161
    KOSZT SMS-A WYNOSI 1,23 ZŁ
    UWAGA! W NUMERZE BLOGA ZNAK "0" TO CYFRA ZERO. PAMIĘTAJ TAKŻE, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!
    Z jednego telefonu można wysłaś tylko jeden sms-głos...

    Cały koszt sms' przeznaczony na dziecięcą fundację

    mój bloog' http://www.neooen.bloog.pl

    Z wyrazami szacunku
    Pozdrawiam
    sławek

    OdpowiedzUsuń