środa, 2 października 2013

Letni SAL - 4

Kolejna odsłona. Z góry przepraszam za zdjęcie, ale było już ciemno jak przypomniałam sobie, że dziś trzeba by je zrobić.

Ostatnio trochę podgoniłam samplera, i jak tylko dokończę kwiatka po prawej, to zrobię sobie małą przerwę. Mam nowy projekt w głowie. Coś co wyleżało się już dość długo w mojej szufladzie..., ale to będzie niespodzianka. Za tydzień od dziś. Jak tak napiszę to zmotywuje mnie do rozpoczęcia, a może nawet skończenia. (To niewielka robótka). I tak postanowiłam, że będę tydzień pracować nad SALem, a tydzień nad czymś innym, żeby nie zanudzić siebie, ale przede wszystkim Was.
Dziś już znikam. Do usłyszonka za tydzień:)

3 komentarze:

  1. Witaj:)
    zdjęcie skopiowane :) i jestem Twoim pierwszym obserwatorem ! ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sampler wygląda ślicznie i kolorki wg mnie bardzo ładne. Czekam na Twoją zapowiedzianą pracę, pozdrawiam. Powodzenia w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń